בית משפחת אגמון

יש כל כך הרבה סוגים של בתים ואם תחפשו לא תתקשו למצוא מגוון דוגמאות, רעיונות חדשים לעיצוב חיצוני, פנימי ועוד. היום כשאנשים חושבים על בנייה של בית, הם שוברים לא מעט את הראש לגבי אותם אלמנטים שירכיבו את הבית ועל כאלה שיכללו בתוכו.

לעומת זאת, החשיבות היא לא רק לפן הטכני של איך הבית יראה ויזואלית, אלא כדאי לחשוב גם את מי לוקחים שיבצע את כל הפעילות שתביא לתוצאה הסופית. חשוב מאוד לחשוב על הדרך שיעבור הבית משלב האפס ועד שלב קבלת המפתח לכניסה.

הגורם שיש להתמקד בו בחשיבה על בניית בית הוא התהליך! באמצעות מבט על תהליך הבנייה ניתן ללמוד הרבה על החברה שבונה, על החומרים, התכנון, האיכות, והשירות. ניתן להיווכח לכל התהליך ולהתפעל מהעשייה המדהימה ומכך שמאפס פתאום נוצר מבנה אשר הולך לאכלס משפחה.

בית משפחת אגמון ממושב בית חנן הוא אחד הדוגמאות לפעילות בשטח אשר מבצעת חברת אוסטק שמיר. ניתן לראות איך משטח אדמה ריק של כחצי דונם פתאום נוצר משהו כל כך מוחשי. אותה המחשה מביאה מצד אחד אלמנטים חומריים של סגנון בנייה, שיטת תכנון, חומרים ופעילות בשטח. מצד שני, הבנייה מביאה איתה עוד הרבה דברים אחרים שהם כלל לא פיזיים אלא קשורים לאלמנט של רגש!  הבית, תכנונו וכוח האדם אשר מעורב בבנייה שלו מביאים בסוף התהליך הפיזי של בניית בית – את אחד הדברים שהכי חשובים לנו בחיים – המשפחה.

משפחת אגמון מציגה בפנינו את התהליך היפה הזה שמתחיל בבניית יסודות הבית, בניית השלד החיצוני, בניית השלד הפנימי ולבסוף הרכבת סך החומרים מבפנים ומבחוץ עד ליצירה מוגמרת של בית חדש וחם למשפחה חמה! לחצו לצפייה בקליפ המסכם: