טיפים לבחירת דלתות פנים בבית פרטי

כחלק מהמדריכים והמאמרים שאנו מעלים עבור לקוחות שמתלבטים אם לבנות בית פרטי או שנמצאים בתהליכים (שיכולים להיות מייגעים אם לא בוחרים נכון את אנשי המקצוע 🙂) של בניית בית פרטי החלטנו "לספח" לעזרתנו את הספק המוכר והאהוב שלנו: פנדור! אוסטק שמיר ופנדור מנהלים שיתופי פעולה מרהיבים ביחד והתוצאות מושלמות 🙂 אבל אנחנו משוחדים – תציצו בעצמכם

מכיוון שבעשורים האחרונים הפכנו להיות "אליטיסטים יותר" במובן החיובי של המילה – איכות החיים עלתה ואיתה הדרישות והציפיות לחווית מגורים משודרגת, אנחנו משתדלים להפוך את הבית שלנו, מקום המפלט שלנו, לסביבה נעימה ומעוצבת. גם דלתות פנים הפכו לאלמנט עיצובי לכל דבר; לא עוד פריט פונקציונלי בלבד שמטרתו חציצה והפרדה בין חדרים, אלא רהיט הנבחר לפי צרכי הלקוח ומעוצב על פי טעמו.  דלתות הפנים הן כיום חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, שעליו יש לשים את הדעת. אך יש לזכור, תפקידן של הדלתות הן לא רק להיות יפות וחינניות , עליהן להיות גם עמידות ופרקטיות לאורך זמן.

אז איך תדעו לבחור בדלת שהיא  'The Full Package'? גם מעוצבת בהתאם לביתכם וטעמכם וגם עמידה ופונקציונאלית?

בשביל לעזור לכם בהחלטה חשובה זו ריכזנו עבורכם כמה טיפים:

1. גוון הדלת

לגוון הדלת השפעה על המרחב הכולל, ולכן יש לבחון את צבע הדלת בהשוואה לצבעים הדומיננטיים במרחב. ניתן, למשל, להמשיך את הקו הלבן והמעודן במידה והחלל כולו שופע ועשיר בצבעים בהירים. מאידך, ניתן לבחור דלת כהה כדי לייצר ניגוד, בולטות וחציצה. בכל מקרה, ניתן כיום למצוא דלתות במבחר מסחרר של גוונים; מגווני עץ טבעיים בהירים או כהים, דרך צבעוניות עשירה ומהפנטת.

בנית בית פרטי – דלתות פנים

2. תנאי המרחב

כמובן שיש לקחת בחשבון גם את תנאי ואילוצי השטח, הן מבחינת מידות אך גם מבחינות אחרות. למשל, אם המטרה היא להאיר את המסדרון באמצעות אור השמש (מבעד לחלון בפנים החדר), עדיף לבחור דלת עם חלון מעוצב, על מנת לא ליצור מסדרון חשוך כשהדלת סגורה. דוגמה נוספת היא אם החלל קטן, כדאי לבחור דלתות הזזה, שנפתחות בצמוד לקיר ולא גוזלות משטח החדר.

3. עמידות

הטיפ החשוב ביותר שאנו יכולים להציע לכם בבחירת דלתות הוא לבחור בדלתות בעלות אחריות לנזקי מים. דלתות עץ רבות נוטות להתנפח ולהירקב בתחתיתן בחלוף השנים, כתוצאה מחשיפה למים. חברת פנדור פיתחה בדיוק בעקבות בעיה זו את סדרת פנדור יוניק. דלתות יוניק הינן דלתות אשר בתחתיתן חומר WPC , חומר עמיד למים. כל הדלתות מסדרה זו מגיעות עם 5 שנות אחריות לנזקי מים וגם למזיקי עץ.

4. פונקציונאליות

העיצוב והטעם האישי חשובים, אך כמובן גם הפונקציונאליות. לכן, בבואכם לבחור דלת, מומלץ להקפיד על אלמנטים כמו נעילה מגנטית אשר מונעת את שחיקת המנעול. כמו כן, מומלץ לבחור מילוי דלת מסוג פלקסבורד שיאפשר בידוד גבוה של רעשים בחדרים האינטימיים. לדלת הפלקסבורד יתרון נוסף בכך שאינה מושפעת משינויי טמפרטורה.

פרויקט בניה של אוסטק שמיר

לצפייה בגלריית פרויקטים נבחרים

לאתר אוסטק שמיר